8/16/2012

Visiting Healing Herbs (2) 拜訪Healing Herbs花精公司



Walking on the country road this morning, it seems I have deep connection with the land here since past life. I guessed Dr. Bach could walk the same path to search for remedies.


I recognized some emotion becoming strong when I left HH in
the evening. I didn't know why, so I walked outside of the farm for walking meditation. It could be the energy of past life but I knew how to take care myself well now. I looked at the energy, embracing it and showed my gratitude to this land and connection with HH and flower remedies. Thank you, all staff in Healing herbs and flowers, to support me for many years. I will keep going !

今早天氣比較好,到了HH然後我就跟Julian說下雨前出去散步,他看看天色說也許等一下會下雨,但do whatever you feel free.

Free 是他老在說的字,
但到底什麼的意思!
怎麼個Free法!


我帶著帽子雨傘披肩,依照Ann的建議去看附近的小瀑布,然後再走遠一些,天色很好都沒有下雨還出太陽。問Oring,Dr. Bach來過這裡嗎,是的,這些左右東南西北難以搞清楚的地方,一陀綠色植物到底哪些才是花精植物(未開花),反正就正念地走吧,有種過去世跟這個土地很深的連結帶我來到這裡,慢慢地走享受著樹葉風吹的細語聲。

五點,我還在幫忙包裝西班牙語標籤,大家已準備下班,昨天12個人上班今天只有6人,班表很複雜好像每人都會選擇特別幾天上班。

感覺到心裡有很深的激動跟難過,其實明天只是要繼續搬去Oxford。回到住的農場後出去正念行走安穩這些情緒,過去世出來的情緒很強,但我不想被帶著走,今世可以再來,很好,但還要繼續前進。

謝謝HH所有的工作跟愛心,這幾年幫助我的轉化,以及在這趟旅程一切坦白和信賴。

沒有留言:

張貼留言